Monday, August 17, 2015

Uus algus

Nagu mu viimase postituse pealkiri lubas, siis iga lõpp on millegi uue algus. Ja nüüd olen jõudnud sinnamaale, kus tahaksin taaskord algust teha kirjutamise ja blogipidamisega. Seda peamiselt põhjusel, et endal püsiks ka meeles kogu see kirev elu, mis elatud on. Ja tegelikult mulle on alati kirjutada meeldinud:) Inspiratsiooni sain taaskord sellest, et loen ise mitmeid erinevaid blogisid ja olen seal väga vahvaid postitusi lugenud.

Kuna mu sõbrad teavad, et ma ei püsi pudeliski paigal ja kui vähegi võimalik, siis liigun igalpool ringi, siis on tekkinud mälestusi ikka meeletult palju. Oleks ju hea mõne aasta pärast olnule tagasi vaadata ja rõõmsaid mälestusi meenutada:) Kuna igapäevaselt on emotsioone ja uut palju, siis kipub kõik ikka unustuste hõlma vajuma.

Käesolevat blogi pidasin aastal 2010/2011, kui veetsin vahetussemestri välistudengina Lõuna-Hispaanias, Granadas. See elumuutev kogemus tegi must kindlasti selle inimese, kes ma praegusel hetkel olen ja seetõttu leidsingi, et see oleks ainuõige mõte enda blogi just siin jätkata. Ehk siis on võimalus huvilistel täpsemalt lugeda minu põnevast elust Granadas ja minuga juba minevikust rohkem tuttavaks saada:) Aga mis siis ikka, eks hakkan ühest otsast pihta ja vaatan, kuidas sel korral mu armsal blogikesel minema hakkab. Teemasid jagub seinast seina - erinevad reisid, igapäevaelu, kokkamine, ürituste korraldamine, loomad, mõtted elust, motivatsioon jms. You name it, I got it!;)

No comments:

Post a Comment