Thursday, May 27, 2010

Ice Ice Baby

Leidsin, et rahva tungival nõudmisel on ka minul aeg üks avalik blogi kirjutada. Samuti on tore kunagi tulevikus enda seiklustest lugeda ning vanu häid aegu meelde tuletada...Nii et loodan, et ka teile pakub minu põnev elu sama palju nalja, seiklusi ja avastamisrõõmu nagu mulle endale:P


Hetkel lürbin mõnusalt sooja kakaod, kell on pool3 öösel, väljas hakkab juba natuke valgeks minema, kuulan head muusikat... Insomnia? Käisin peol? Õpin eksamiks? Tegelikult mitte ükski nendest variantidest. Nimelt on mul täna viimane töö-öö. Jep, uskumatu, ma tean.... 2 aastat olen siin armsas majakeses vastu pidanud. Aga nüüd on elul minuga teised plaanid...

Kindlasti on selle majaga seoses palju mälestusi. Kuidas öösel sai suure tuhinaga Triinuga koos jõulupeo plakatit tehtud või õhtul koos keskealiste saksa meestega "Meeleheitel koduperenaisi" vaadatud(üks neist teatas uhkusega, et see on ta naise lemmikseriaal:P). Südame tegi soojaks kui mõnikord tööle tulles oli mõni ööbija kommikarbi või šokolaadi jätnud ning palunud see just mulle edasi anda. Hea on teada, et leidub inimesi, kes on tänulikud, kui sa neid aitad ning oskavad abi eest kasvõi aitäh öelda. Kohe tuleb meelde üks ööbija, kes oli väga tahtmist täis, et eesti keelt õppida. Aga alati kui ta ütles aitähh, kõlas see nagu " Ai, köhh". Pidin kõvasti pingutama, et naeru tagasi hoida:D

Muidugi oli siin ka hirmsaid töö-öid. Alguses ehmatasin iga väikse kõrbina peale. Kasvõi siis kui jäämasin hakkas öösel jääd produtseerima, pidin südamerabanduse saama. Ja kuigi ma olen veendunud, et siin ei kummita, hakkas ühel öösel mulle riiuli pealt raamatuid pähe sadama. Päris valus oli:D Viimased 2 ööd, kui tööl olen olnud tuleb kell 2 öösel ETV pealt hommikuvõimlemine...Nii, et kui kellelgi peaks tahtmine tulema öösel võimlema hakata, siis ETV on õige kanal, mida vaadata;)



Veel on ette tulnud ka selliseid tööpäevi, kui olen eelmisel ööl täpselt 0 tundi maganud, sest et pidu venis pikale:D Sellisel juhul aitas hommikul hädast välja Taiko tehtud sooooolane praetud peekon, praemunad ja hapukurk. Ja päeva peale kulus loomulikult ohtralt vett. Veel armastan ma pühapäevahommikuid, kui kokal on hea tuju. Mis saaks parem olla pühapäevahommikust koos pannkookide, hommikuste telesaadete ja hea seltskonnaga?:) Mõned pildid minu lemmiktoast ka:



Ja nüüd see ongi käes. Viimane töö-öö(samas ootab mind veel ees 2 päevast vahetust)...Tegelikult on hirmus tahtmine koju magama minna, asub see ju kohe siinsamas ümber nurga. Aga 6 tundi veel ja siis saangi tuttu. Täna oli veel eriti raske ennast tööle vedada. Minu juures toimus Eurovisiooni vaatamine...Mitte et ma eriline fänn oleks, aga heast seltskonnast ei ütle ma kunagi ära:P Mingi pool tundi tagasi pidin närvivapustuse saama. Klõbistasin rahulikult arvutis kui korraga käis "trrrrrrrrrrrrr"- pikk ja nõudlik uksekell. Läksin tegin siis ukse lahti ja....Mis te arvate kes seal olid? Muidugi mu kallid ja armsad ja nunnud sõbrad, kellel Eurovisioonivaatamine ära lõppes ja liikusid siis linnapoole(vist oli seekord Krooksuminek). Ja siis hakkasin järjest põsemusisid saama...Kõik võtsid ennast rivvi ja mahlaseid musisid hakkas tulema...Stefi, Maarja, Miku, Sven, Zepp, Indrek...Arli, Ave ja Signe jälgisid eemalt kogu tsirkust pealt:D Tore üllatus, suunurgad venisid kohe ülespoole! Igatahes on meeldejääv viimane öine vahetus:P



Mis siis veel? Eile käisime kursakaaslastega Trintsu juures suve algust tähistamas. Tegime mõnusa sangria-, lauamängu-, vesipiibu- ja illukaõhtu. Ma lähen ju suve alguses Taani, Marsa läheb Soome, nii et ühtlasi oli see ka mõnesmõttes goodbye-party. Et siis juulis uuesti kõik kokku saada:P Õhtu säravaim täht oli Brita, kes suutis Aliases Marsa küsimusele: "Mida teevad kodutud koerad?" vastata, et "Otsivad kodu!"....Kõigil oli kõht naerust kõveras:D Kui keegi head sangriaretsepti tahab, siis siin see on:


1 osa Vermutit
2 osa punast veini
2 osa Fantat
suhkrut(tunde järgi:D)
puuviljatükke



Muidugi olime lõpuks päris ülemeelikus tujus ja siis illukasseminek. Marsa oli seekord pidur ja läks koju. Pidin selle siinkohal ära mainima, et ta enam nii ei teeks!!! Õhtu lauluks võib pidada "Ice Ice baby!!! "Seda sai siis terve tee illukast koduni laulda:D TUDUDUUDUDUDUDUU, ICE ICE BABY! :D Lõpuks jalutasime paduvihmas kodu poole, hirmus tahtmine oli paljajalu poriloikudes patertada. Õnneks tuli mõistus õigel ajal koju, sest väljas oli ikka jõhkkkralt külm...Läbi vihma jalutades mõtlesin, kuidas ma ikka Tartus elamist armastan. Iga nurga peal on mõni mälestus...Tallinnas näiteks ei julgeks ma elusees öösel läbi linna koju jalutada...Hommikul ärkasin äratuskella peale , oli vaja linna minna...Stefi tegi hommikul terava märkuse mu hääle kohta, mis oli tema meelest ära...Minumeelest oli see lihtsalt mu hommikuhääl:D Ühesõnaga võib eilse õhtuga rahule jääda, Trintsu pool on alati nii mõnus tsillida!



A tundub, et jube pikale on see postitus veninud. Aga no, mul on vaja kuidagi öösel töö juures aega surnuks lüüa ju! Igatahes ootan juba pikisilmi suve, mis tõotab tulla best summer ever! Eks siis üritan blogilugejaid ka enda suveseiklustega kursis hoida!:P

M.

No comments:

Post a Comment