Wednesday, September 29, 2010

And the adventures continue!

Jälle on märkamatult mõned päevad mööda läinud, aeg läheb siin ikka nii kiiresti...LIIGA kiiresti! Nüüdseks olen juba 10 päeva Hispaanias olnud. Selle ajaga on juba oma sõpruskond tekkinud pluss leiab iga päev palllju uusi tuttavaid. Sel nädalal pidi siis kool algama, rõhutaks sõna PIDI...Olen üritanud juba kolm päeva koolis käia, aga üsna edutult....

Esiteks plaanisin esmaspäeval lõpuks enda teaduskonnas käia, et kordinaatoriga rääkida. Ajasin siis ennast varakult üles, jalutasin teaduskonna juurde, selleks et avastada, et teaduskond oli lukus...Mis siis ikka, koju tagasi ja uuesti magama=) Siin oli esmaspäeval sissejuhatus koolinädalasse, nii et keegi ei pidanud kooli minema...Teel koju avastasin, et meie kodu lähedal on ka loomapood, kus on ülinunnud kiisud, nüüd käin neid iga päev vaatamas:D Teisipäeval pidin turundusse minema, Pepe ütles, et kell 17.30 algab. No läksin siis kohale...Pool tundi mäest üles trampimist(äärmiselt järsk mägi!!!), jõudsin kohale. Läksime siis õiget kohta otsima ja lõpuks selgus, et see aine on hoopis järgmisel semestril...Aga tänu sellele otsimisele sattusime ka ühe õppejõu kabinetti,kes räägib väga hästi inglise keelt, nii et uurisin juba mis aineid ta õpetab...Kolmapäeval pidi toimuma rahvusvaheline turundus, aga kuna üle kogu Hispaania oli streik, tähendas see seda, et tunnid jäid ära...Samuti oli streigi tõttu paljud poed suletud ja üldse kogu elu seisis...Streik ehk huelga oli selle tõttu, et Hispaania valitsus tahab pensioniiga tõsta, et kulusid kärpida, aga rahvas ei ole sellega nõus!

Esmaspäeva õhtul tegime Granada eestlaste õhtu...Nimelt ükskord linna peal jalutades kuulsin täitsa juhuslikult, kuidas 2 poissi omavahel eesti keeles rääkisid ja selgus, et nad olid Maaülikoolist pärit...Eelmise nädala spordivõistlustel tutvusime ka kahe Eesti tüdrukuga, nii et nüüd on meid siis teadaolevate andmete kohaselt kokku 6...Käisime plaza de torose(härjavõitlusareen) juures tapaseid söömas ja jutustamas... What a small small world!

Teisipäeva hommikul kell 9 oli hispaania keele test keeltekooli jaoks. Tegelikult oli minu testi tegemise aeg kell 11.30, kuid kell 12 pidin juba enda teaduskonna kohtumisel olema, nii et kahes kohas korraga olla on üsna raske. Kirjutasin, keeltekooli, et kas võin varem tulla tegema...Sellest võin muidugi ainult unistada, et keegi mu meilidele vastaks...Hispaania ju! Niisiis läksin lihtsalt kohale:D Tee peal õnnestus muidugi natuke ära eksida, nii et selle asemel et pool tundi mäest üles jalutada kõndisin tervelt tund aega...Aga lõpuks jõudsin kohale! Tee peal nägin ka Omarit Prantsusmaalt...Eks ta hakkas kohe jutustama ka, aga mul kell tiksus ja jooksin kooli poole edasi...Üldse põrkab linna peal koguaeg tuttavatega kokku, kuigi linn on iseenesest suurem kui Tartu ja siin on 4 korda rohkem elanikke...Aga ikka võib öelda nagu Kertu Rakke ütles kunagi Tartu kohta, et faking kausikujuline kaluriküla!:D Teisipäeval koolist koju minnes õnnestus mul taaskord ära eksida, aga siis nägingi jälle uusi ja põnevaid kohti, kuhu varem sattunud ei ole. Mõtlesin, et usaldan enda sisetunnet ja siis jõuan koju...Lõpuks võtsin igaksjuhuks kaardi ka appi ja pidin tõdema, et olin 5 minutit täiesti vastupidises suunas kõndinud, kui tegelikult oleks pidanud...Niipalju siis sellest, et usalda oma vaistu!:D

Teisipäeva õhtul tegime meie juures kodus bailaõhtu, mis kujunes väga meeleolukaks...Olime korterikaaslastega, paar nende sõpra ja siis Läti tüdrukud Daniela ja Natalia tulid külla....Sain jälle kõvasti kõhulihaste trenni teha- naersime terve õhtu nagu locod! Javi demonstreeris enda salsatantsimisoskusi - WOW! Ma pole elu sees näinud, et keegi niiviisi salsat tantsiks. Mul veab, sest et Javi lubas mulle ka õpetada, nii et ootan juba huviga!!! Üks asi veel, teinekord kui ma välja lähen, siis enam kontsasid kanda ei saa...Ma olen nagu hiidnaine kontsadega. Jah, mina, enda 165 cm pikkusega:D Üks kord elus tean, mida tähendab olla pikk. Kodus ka anti mulle lahkelt köögi kõige ülemine riiul, sest et ma olen ju pikem kui teised...Läksime välja linna peale, kus pidin ka enda sõpradega kokku saama...Selgus, et esimene koht kuhu läksime oli streigi tõttu suletud, nii et kõndisime siis edasi. Teisipäeva õhtul pidasin ka enda esimese pikema vestluse ainult hispaania keeles, sest et Navil inglise keelt ei rääkinud aga üritas väga järjekindlalt minuga vestlust arendada...Nii et üritasin tubli olla ja ka hispaania keeles rääkida=)Õhtul kui koju jõudsin, veendusin veelkord, et mul on maailma kõige ägedamad korterikaaslased! Selle asemel, et magama minna, vaatasime pilte, lõkerdasime ja rääkisime igasuguseid põnevaid lugusid enda elust:)

BAILA





Kolmapäeval läksime mu korterikaaslastega linna vaateplatvormile,kust avanes suurepärane vaade Alhambrale. Meil on praegu Sara sõber Cristina itaaliast külas ja tema tahab igasuguseid turistikaid näha, nii et läksin ka kaasa...Tee peal õppisin hispaaniakeelseid värve ja lugesin Sarale numbreid ette... Vaateplatvorm asus Albaycini linnaosas, mis on nagu kohalik vanalinn. Väiksed valged majakesed, kitsad tänavad, kõrged müürid, mõnusad toidulõhnad & muud uimastavad aroomid...Tegime ka hästi palju eriti ilusaid pilte. Kuna mu fotokalaadija jäi koju ning see pole veel postiga kohale jõudnud, siis panustasin Ando fotokale. Õhtul õnnestus tal kogemata kõik pildid ära kustutada, hästi kahju...Aga siis ongi põhjust tagasi minna:D Vaateplatvormil nägin ka Matthiast Saksamaalt, ta tüdruk oli talle just paariks nädalaks külla tulnud ja seega käisid nad mööda linna vaatamisväärsusi...

ALHAMBRA



Albaycini linnaosas on ka hästi palju pisikesi araabia kohvikuid, kus saab teed juua ja kohalikke maiustusi pugida...Astusime siis ka ühte sellisesse sisse, et veidi teed juua( olen hetkel pisut külmetanud, nii et mõte teest tundus eriti ahvatlev)...Esiteks põrkasin kohe ühe tuttavaga Maroccost kokku, kes lubas mulle hispaania keelt õpetada. Tal on kogu programm juba välja mõeldud-hispaaniakeelsed filmid, teeõhtud jne:D Tuleb jälle tõdeda: what a small small world! Kohvik oli mõnus, hämara küünlavalgusega...Ja kui saaks vaid kirja teel neid aroome edasi anda! Tellisin piarmünditee ja see oli tõepoolest üks parimaid teesid, mida ma üldse joonud olen...Kindlasti lähen sinna veel tagasi....

ALBAYCIN



Õhtul olin kodus ja lõkerdasime jälle enda korterikaaslastega, õpetasin neile eesti keelt, õppisin hispaania ja itaalia keelt. Avastasime, et meie juures on võimalik hispaania, eesti, inglise ja itaalia keelt õppida. Ja otsustasime, et nüüd on ainult üks prantslane puudu:D Sain teada palju õdesid-vendi kellelgi on ja nägin pilte...

Kallistan kõvasti!=)


PS!Hispaania keeles on mu nimi Mariin Armiño! Iga päevaga õpin nii palju uut!

BESOS!

M.

No comments:

Post a Comment