Saturday, October 2, 2010

Laupäevahommik pannkookidega! MMMMMMMMM!

Käes on laupäev, minu jaoks algas tänane hommik kell 2, kuna eile oli reede ja sai väljas käidud ning magama sain alles kell 7.30...Aga Hispaanias on see täiesti normaalne, et välja minnaksegi kell 3 ja koju tullakse siis mingi 6-7 ajal...Tegin silmad lahti, tulin netti, nägin kuidas Orr(Inglismaalt) oli just pildi üles pannud, kus ta pizzat sööb, nii et hirrrrrmus nälg tuli peale...It was my lucky day, sest mainisin Maximilianile(Austriast), et kõht on jube tühi ja selle peale lubas ta mulle erilisi Austria pannakaid teha...Max elab õnneks minu juurest 2 minuti kaugusel, nii et läksin talle külla, sain üüberhäid pannakaid rosinatega ja peale raputasime tuhksuhkrut ja kakaod ja puuviljakonservi...NJÄMM! Nii, et kell 4 sõin siis brunchi(breakfest+lunch)...Pärast seda tulin koju, et siestat pidada...Aga siis tuli hoopis meelde, et pole blogisse ammu kirjutanud ja et peaks pilte üles laadima ja pesu pesema ja tuba koristama, nii et siestast ei tulnud midagi välja... Hetkel istungi enda rõdul, väljas on 25 kraadi, naudin vaadet ja tegelen blogikirjutamisega...Eile lubasind Adrianale(Mehhikost) ja Elisele(Prantsusmaalt), et lähen nendega kell 5 linna peale, nad tahtsid shoppama minna ja mul oleks kodu jaoks veel paari asja vaja(riidepuud ja muu selline), aga jätsin ikka vahele...


Mis siis viimastel päevadel toimunud on? Esiteks sain enda keeletesti tulemused teada, olen A1 grupis, mis on kõige madalam. Aga tulingi siia selleks, et hispaania keelt õppida=) Keeletunnid algavad järgmisest nädalast teisipäeviti ja neljapäeviti kell 18.00-21.00. Ootan juba huviga, et saaks keelt hakata õppima, siis julgen rohkem praktiseerida ka...Praegu õpin iga päev uusi väljendeid ja sõnu, aga rääkimisest on asi veel väga kaugel. Õnneks saan enamus inimestega inglise keeles ka suheldud, nii et ei ole probleemi.

Koolipäevad hakkavad mul olema kolmapäev, neljapäev ja reede kell 15.30-17.30. Võtan endale 2 ainet: International Marketing ja English for Marketing...International marketing on täiesti hispaania keeles, nii et loengus ei saanud ma eriti midagi aru. Õnneks viitsis Heike(Saksamaalt) mulle tõlkida ja seal aines on ka grupitööd, mis moodustavad 30% lõpptulemusest...Loodetavasti saan Pepega(Mehhikost) samasse gruppi, sest tema jaoks on hispaania keel piece of cake, mina võin omalt poolt häid ideid pakkuda=) Kooli juures asub ka söökla, kus saab 3 EURi eest väga korraliku kolmekäigulise lõuna...Ühel päeval oli olnud riis kastmega, liha kartulitega, puuvili, saiake ja punane vein. Jah, siin pakutakse koolisööklas toidu kõrvale veini, mis pole minu meelest iseenesest üldse paha idee!

Praegu oleme Mameniga ainult kahekesi kodus, sest Javi läks nädalavahetuseks koju Malagasse, Analia läks Barcelonasse enda poisile külla ning Sara ja ta itaallasest sõbranna Cristina läksid Erasmuse korraldatud Cordoba(üks kohalik linnake) tripile...Eile kutsusin enda sõbrad külla, õpetasin neile Bailat ja üldse oli päris meeleolukas õhtu. Andol on praegu veel üks sõbranna Eestist külas, kes õpib aasta aega Ciudad Realis, nemad ühinesid ka meiega...Õhtul helistas ka Eesti tüdruk Kerti, kes tahtis botellonile minna ja ühines ka meiega...Nii et lõpuks oli seltskonnas 4 eestlast...Peol nägime ka teisi Eesti poisse, nii et eestlaste konsentratsioon kogu rahvamassis oli lõpuks päris suur. Pepe ja Adriana ütlesid eile, et nad plaanivad Prantsusmaale Disneylandi minna, kutsusid mind kaasa...Oleks rohkem finantsi, siis ilmselt läheks:) Samuti mõtlesime, et võiks Marocosse minna, kuna ühe otsa pilet on ainult 26 EURi, aga eks näis mis saab...Samuti lubasid mehhiklased pärast jõule mulle Eestisse külla tulla, nii et emm ja iss olge valmis, et ehk tuleb pärast jõule paar mehhiklast külla!:D

ADRIANA & PEPE



Hea uudis on see, et meil õnnestus Andoga need pildid taastada, mis ta kogemata ära kustutas, nii et varsti saab ka ohtralt fotomaterjali! Ja teine hea uudis on see, et mu fotoka laadija jõudis kohale, aga ma ei ole seda veel kätte saanud. Nii et varsti saan ise ka pildistama hakata!!! Muideks, Raxu ja Gerta, võtsin täna teie pudelikesest kaks esimest silti...Pidin naerukrambid saama! I just love you, my chicas!!!:)

@ CAMBORIO




Praeguseks lõpetan, pesu sai valmis ja lähen panen selle kuivama.


P.S. Siin on niiiiiii tore!
P.S.S. Ma ei saagi praegu magama minna, sest panin enda padja pessu:D
P.S.S.S. Pidin ääre pealt just südamerabanduse saama, sest et meil on rõdu peal linnupesa ja mingi lind lendas suure hooga minu poole. Korteri omaniku arvates on see igati normaalne!Hispaania!=)

Kallistan!MMuahhh!

M.

No comments:

Post a Comment