Wednesday, November 3, 2010

KÜLALISSISSEKANNE: Granada ülikool on maailma parim.

Peale mitut nädalat Mariini blogi lugemist otsustasin lõpuks üle vaadata, millised need pudrujõed ja piimajõed seal Minu Granadas on...tehtud mõeldud. Helistasin Mariinile, et olen järgmisel hommikul kohal, mis tal ikka muud üle jäi öelda, kui et nii kihvt. Ja peale 12 tunnist bussisõitu, selgus tõde. Nagu arvata oligi, on Granada ülikool maailma parim. Mariini turundusanne ja -oskused on lühikese ajaga ( 6 nädalat ?!?)täiuslikkuseni lihvitud. Ütlesin taksojuhile Mariini aadressi ja oodates põnevusega Mariini uhkesse kesklinnakorterisse jõudmist ütles taksojuht, et oleme lõpuks kohal. Olin pisut üllatunud, sest pilt mis mulle avanes oli selline:






Oi küll mul oli hea meel Mariini näha. Kõik oli ikka hoopis teistmoodi kui ma ette kujutasin, Mariin hakkas ka kohe vabandama, et selleks, et mitte vanemaid liialt muretsema panna, pani ta oma blogisse sõprade korterite pilte üles. Tegelikult elab Mariin siin:

Ja selline näeb Mariini suur tuba välja:



Mariinil oli parasjagu söögi tegemine pooleli, tahtis ta mind ju hästi vastu võtta:



Supp oli küll lahja, aga selle kohta päris hea...traditsionaalne Granada kana-nuudlisupp. Kohe sain ka aru, et ega see erasmuslase elu kerge ei ole, raha sai juba esimesel nädalal sõpradega väljas käies otsa (Granada ülikool on maailma parim, kes oleks seda blogi lugedes arvanud, ahh?). Seega, selleks et 3 kuud nummit superguay-d blogi kirjutada tuleb kõvasti vaeva näha ja seda iga päev. Aga minu superguay (superlahe) õde leiab igas olukorras lahenduse. Mariin otsustas, et loengute asemel on mõistlikum raha teenida, õnneks on temast saanud piirkonna hinnatud korvipunuja, poeet ja sisekujundaja:




Aitasin ka Mariinil natuke elatist teenida, vähemalt üritasin, et vanemad vähem muretseksid.



Söögid söödud ja oma tubased tegemised tehtud astus Mariin mulle koduümbrust tutvustama, tegelikult näeb vaade Mariini rõdult välja selline:


...ja tagahoovis treenib Mariin ennast Kristjan Jaaguks, et kui raha otsa saab, siis saaks ikka jõuluks koju kõndida, et vanemad ei muretseks.



Pudrumägesid ja piimajõgesid tegelikult Hispaanias ei ole, aga vanematel pole ka põhjust muretsemiseks. Granada ülikool on maailma parim, Mariinist võib veel professionaalne blogikirjutaja saada ja kui muud võimalust ei ole, siis Mariin tuleb jõuluks jala koju.


Liisu

No comments:

Post a Comment