Tuesday, November 9, 2010

Me encanta ABBA!

Täna olen enda üle eriti uhke. Nimelt tuli õhtul Sara õde enda sõbraga külla. Ja ma rääkisin nendega terve aja hispaania keeles. Ja päris pikalt kohe, sellest mis ma siin juba näinud olen ja teinud ja nad arvasid, et räägin juba päris hästi. Wipii, nii hea tunne tuli sisse=) Õhtul käisin ka sevillanase kursustel, mis on veidi flamenco moodi tants. Kursus kestis üks tund, esimesed 40 minutit ei saanud ma absoluutselt midagi aru ja viimased 20 minutit hakkasin juba mõnest sammust aru ka saama. Aga kui teisi uskuda, siis ma tantsin juba väga hästi!:D

Teisipäeval käisime taaskord Pablo juures, kes seekord kokkas meile pastat itaalia moodi. Viis keele alla, vapustavalt maitsev. Muidugi enne seda olin ma just comedoris söömas käinud, kus oli paella ja friteeritud kala ja magustoiduks jäätis, mis mekkis nagu kunagi oli see maasikamaitseline Eskimo jäätis. Nii et kõht oli tegelikult juba korralikult punnis, kui Pepelt sõnumi sain, et tule Pablo juurde. Vaatasime ära ka filmi "Mamma mia", mis on selline mõnus heatujufilm/muusikal ABBA lauludega. Jäin selle tõttu ka enda keeletundi 20 minutit hiljaks, sest et tahtsin ikka filmi lõppu ka näha. Aga nagu hispaanlased ütlevad: no pasa nada! Ilmad on veits sügiseseks läinud, nii et eile sadas terrrrve päev vihma ja käisin juba enda sulevestikesega.

Ja lõpetuseks järjekordne huumorinurgake keeltekoolist. Eile õppisime taaskord erinevaid ebareeglipäraseid tegusõnu. Õpetaja ütles sõna poder(mis inglise keeles on "can", eesti keelde on seda raske tõlkida, aga sõnaraamat annab vasteks suutma/võima) ja küsis siis kas keegi teab, mis see tähendab. Türgi poiss Nejo, kes minu kõrval istus teatas selle peale" fucking shit"(usun et eestikeelset tõlget pole siinkohal vaja), aga õnneks nii vaikselt, et õpetaja ei kuulnud, kuid piisavalt kõvasti et kõik ligiduses olevad grupiliikmed kuulsid, nii et pahvatasime kõvasti naerma. Nejo arvas, et õpetaja oli öelnud "Joder"(hispaanias hääldatakse jott tähte nagu haaa), mis on siis hispaaniakeelne vandesõna. Õpetajal ei jäänud ka märkamata, et meil oli jube naljakas. Aga õnneks viisime teema ruttu mujale ja ei pidanud selgitama hakkama, mis Nejo just öelnud oli.

Ja nüüdseks lõpetan!

BESOS!

XoXo

M.

No comments:

Post a Comment