Tuesday, October 26, 2010

The city of good food, good people and good feelings...:) And salsa!

Yo...Eiii, tahtsin kirjutada, et ma käisin...Hakkab pihta, kõik keeled on omavahel nii segi nii segi...Tulin just keeltetunnist. Meie õpetaja ütles täna, et oleme ta lemmikgrupp üldse. Meil saab koguaeg nii palju nalja ikka. Täna näiteks otsustas Moustafa(60aastane mees Egiptusest), et täiesti normaalne on keset tundi käpuli visata ja mööda põrandat roomama hakata, et enda pastakas üles leida:D Michel(Poolast) rääkis teemast koguaeg täiesti mööda nagu tal ikka kombeks on. Meie Simoniga(Austriast) tegime panuseid, et millal Ott magama jääb, sest ta oli eile kella 9ni hommikul peol. Õppisin jälle nii palju uut, tulin koju ja jutustasin korterikaaslastega hispaania keeles ja nad teatasid kohe, et Mariin sa käisid jälle hispaania keeles jah? Andis kohe tunda

Siinkohal pean enda sõnad tagasi võtma ja tõdema, et....Viimases postituses teatasin, et leiba siin ei ole. Aga...Eile käisime Andoga linnaääres kaubanduskeskuses ja mille me leidsime? LEIB! Täitsa päris kohe! Üks päts oli 4 EURi, aga ostsime ikka ära, sest homme hakkame enda sõpradele Eesti sööki kokkama. Eile õhtul oli ka minu esimene salsatund. Igal esmaspäeval kell 21.00 on minu kodu lähedal Gavanna pubis ESNi poolt korraldatud salsatunnid. Õppisime põhisamme ja saime paaris ka praktiseerida. Minu jaoks tundub salsa rütm veits keeruline, aga teised ütlesid, et mul tuli hästi välja:) Usun siis neid. Javi tuli ka sinna ja tegi Mameniga korraliku salsashow, nii et mingi hetk rahvas vaatas lihtsalt suu ammuli, kuidas nad tantsivad. Tahaks ka nii hästi osata. Aga juba leppisime kokku, et minu juures hakkavad eratunnid toimuma, et ikka kiiresti asja selgeks saaks=) Pärast salsakursust läksime Eesti tüdruku Kerti sünnipäevale, kus oli taaskord väga rahvusvaheline seltskond. Lõpuks laulsime Kertile sünnipäevalaulu eesti, saksa, prantsuse, inglise, vene, flaami ja hispaania keeles. Kerti oli mõnusaid eestipäraseid võikusid teinud ja eesti šoksi oli ja Oravakese komme ja...Vahelduseks oli nii MÕNUS!

Tänane postitus jääb üsna lühikeseks, sest et plaanin täna veidi varem kui kell 4 magama minna(nagu mul siin tavaks on saanud). Olen eluga endiselt äärmiselt rahul ja kõik on ilus, tore ja hea:)

Kallistan-patsutan!=)

M.

No comments:

Post a Comment