Thursday, October 7, 2010

Viva España! Madrid? Malaga? Granada? Yo no lo see!!! (Neljapäev 07.10 kell 02.00)

Jälle on üks nädal mööda läinud, jube lihtsalt kui kiiresti siin aeg läheb...Selline tunne, et ei jõua kõiki asju ära teha ja kõike ära näha, mis vaja. Lisan täna veel veits pilte ka, siis tekib teil Granadast parem ettekujutus:)

Tänane päev algas siis sellega, et oleksin tundidesse sisse maganud(nagu teate, siis mu tunnid algavad alles kell 15.30). Nimelt mulle meeldib jubedalt kaua magada ja kuna siin on võimalik akende ette rauast ribikardinad tõmmata, siis on mu tuba nagu täielik koobas, kuhu ükski valguskiir sisse ei paista. Tegin silmad lahti kell 14.20 ja hiljemalt 14.50 pean uksest välja astuma, et õigel ajal enda campusesse jõuda(pool tundi mäkketõusu!). Täna oli üldse pikk koolipäev: pooleneljast kella üheksani. Sellest ei tasu muidugi rääkidagi, et tänases loengus ei saanud ma õppejõu jutust sõnagi aru. Tegelesin loengu ajal siis hoopis millega kasulikuga - õppisin hispaania keelt.

ANDRESE NIMELINE KOOLIKE

Sel nädalal algasid minu hispaaniakeele kursused. Meie rühmas on 16 õpilast ja kõik oleme algajad. Kuigi tunnid toimuvad õhtuti ja on 3 tundi jutti, on need ikka väga toredad. Meil on seal hästi rahvusvaheline seltskond: Austria, Saksamaa, Poola, Slovakkia, Taani, Küpros, Egiptus, Eesti, Norra....Esimeses keeltetunnis said välismaalased kõvasti huumorit tänu eetsi keelele. Mingi hetk õppisime ära lause "Como se dice ... en tu idioma?"(Tõlkes: "Kuidas sa ütled ... sinu keeles?"). Esimene sõna oli arbol....Saksa poiss Konstantin ütles siis ilusti ja kõlavalt "Baum", poolakatel ja egiptlastel olid ka mingid ilusad kõlavad nimed "arboli" jaoks...Ja siis küsiti minu käest. Pärast seda kui ütlesin "Puu" oli üle kogu klassi kõva naerupahvak:D Ja muidugi pidin seda veelkord kordama. Pärast küsiti juba teisi sõnu ka ja muidugi tahtsid kõik teada, kuidas hispaaniakeelsed sõnad selles naljakas eesti keeles kõlavad.

KEELTEKOOLI EES KASVAB MANDARIINIPUU

Pärast keeletundi läksin osade uute kursakaaslastega ühte hiina toidukasse tapaseid sööma: Moustafa ja Neco Egiptusest, Simon Austriast ja Konstantin Saksamaalt. Kuulsin igasuguseid põnevaid reisilugusid ja oli muidu tore:)

KEELTEKOOL-MINU KODU, TEE PEALE JÄÄV GRAFFITI


Tänases keeletunnis sai taaskord mõnusalt kõhulihaste trenni. Kuna me kõik oleme algajad siis teeme ikka päris korralikult prohmakaid ja vahepeal ei saa ikka keegi aru, millest jutt käib ja siis on nalja kui palju. Aaaa, seda ma unustasin mainida, et Hispaanias toimub algajate hispaaniakeeleõpe hispaania keeles! Täna õppisime igasuguseid tegusõnu ja mõtlesin ka, et olen tubli ja ütlen paar tükki. Näiteks bailar...Kuna keegi teine ei teadnud, mis see tähendab, küsis õppejõud, et "Mariin, como se dice bailar?" Teatasin siis rõõmsalt, et "To dance". Õppejõud ütles seepeale, et no-no, no ingleeeees, you have to show!:D Hahaaa, hispaanlased on ikka locod küll. Tantsima ma ei hakanud ja tund sai rahulikult edasi minna.

Eile õhtul käisime väljas. Javi demonstreeris enda suurepäraseid tantsimisoskuseid. Muide, ta lubas mulle hispaania kitarri ka õpetada, mis on ikka eriti kihvt, ootan juba väga! Mingi hetk läksime Granada10-i, aga siis tuli hirmus väsimus peale, nii et kaua ma ei olnud. Jõudsin juba kella 4 ajal koju. Hommikul kell 10 tulid Läti tüdrukud, et enda viimased asjad minu juurde tuua. Nimelt neil oli konflikt, enda korteriomanikuga, nii et nüüd nad otsivad uut elukohta. Seni kuni nad midagi leiavad, võivad nad siin minu juures ööbida:)

KOOLIST KOJU(Heike, Pepe, Mariin, Marius)

Mis puutub nädalavahetusse, siis olen täiesti otsustusvõimetu. Kuna Hispaanias on teisipäev vaba päev(sellega seoses tehakse ka esmaspäev vabaks) ja tuleb pikk nädalavahetus, siis lähevad kõik mu korterikaaslased koju Malagasse. Mis puutub laupäevasesse Sevilla trippi, siis otsustasin, et sinna ma ei lähe. Nüüd ongi variandid, et kas lähen samuti Malagasse Sarale külla või siis hoopis pühapäeval Pepe, Adriana(Mehhikost) ja Elisega (Prantsusmaalt) Madridi ja tulen teisipäeval tagasi. Ei tea, aga eks hommik on õhtust targem nii et otsustan parem homme. Kella 12 ajal õhtul tulid Mamen ja Javi mingilt kontserdilt koju, nad olid äärmiselt ülemeelikus meeleolus... Läksime kõik Sara tuppa(kes pidi homseks eksamiks õppima), pugisime koos jäätist ja lõkerdasime nagu locod. Lisaks õppisin jälle paar hispaaniakeelset väljendit ära, sellist mida just igas seltskonnas kasutada ei saa:D

VÄLJAS ON 32 KRAADI, MUY CALIENTE (HOT!)!

Kallistan!

M.

No comments:

Post a Comment