Thursday, October 28, 2010

INSOMNIA

Kell on täpselt 4.00. Viimased 3 tundi olen lihtsalt voodis vähkrlend ja und ei tule, tee mis tahad. Loogiline selgitus sellele oleks, et väljas on täiskuu. Täiskuu ajal ei saa ma kunagi normaalselt magada. Teine loogiline selgitus oleks, et ärevus on nii suur, et und ei tule. Nimelt tuleb Liisu mulle homme külla ja lisaks sellele on ka kauaoodatud Halloweenipidu. Liisu jõuab juba kahe ja poole tunni pärast ja seetõttu otsustasingi, et täna olen ilusti kodus ja lähen varakult magama, et hommikul kell 6.30 ärgata ja puhanud ja värske olla. Plaan oli iseenesest hea, aga tundub, et UneMatil olid teistsugused plaanid.


Mis siis ikka....Käisin just köögis kakaod nillimas, leidsin kakao, tegin endale tassikese kuuma kakaod & kuulan enda uut lemmiklaulu.....Loodan, et teie saate ikka ilusti magada!



Homme, kui olen veits magada saanud, kirjutan ka meie meeleolukast Eesti toidu õhtust ja annan ülevaate enda muudest põnevatest tegemistest. Seni aga nautige laulu ja olge musid! Mina aga katsun ikka kuidagiviisi magama jääda:)

Sincerely yours,

M.

No comments:

Post a Comment