Sunday, October 3, 2010

Noche flamenca!

Jälle on paar päeva linnulennul möödunud...Nädala sees on koguaeg on niiiiii palju tegemist, et niisama puhkamiseks eriti aega ei olegi. Nii et nädalavahetusel olen täiega nautinud ja lihtsalt lebotanud.

Laupäeva õhtul seadsime sammud linna poole, et välja minna. Kuna mulle meenus, et minu viimane söök olid kella neljased pannkoogid ja teistel olid ka kõhud tühjad, siis läksime enne pidu tapaseid sööma. Tellisin vino de la casa(majavein) ja kõrvale saime seekord mingid väiksed lihapallikesed(mis olid tegelikult äärmiselt maitsvad), veidi friikaid ja saia....Kõht jäi endiselt tühjaks:D Eile ostsin ka kõige odavama veini, et ära proovida kuidas maitseb...hind oli 60 senti, mis on siis umbes täpselt 8 krooni...Minu hinnang on, et coca colaga kõlbab juua küll :D Eile suundusime siis järjekordsele botellonile, teised tahtsid minna Mae Westi, aga pilet oli siiski 10 EURi ja hirrrrrmus uni oli ka, nii et otsustasin parem koju magama minna. Mu kodu juures on hästi palju kebabikohti ka, nii et koguaeg kui peolt koju kõnnin on suur kiusatus kebab kaasa haarata. Aga kuulsin juba, et üks saksa poiss oli toidumürgituse kebabist saanud, nii et senini olen veel ennast tagasi hoidnud.

Jõudsin siis koduukse juurde. Hirrrrrmus unine nagu ma olin...Kell oli 3(Hispaania mõistes pidu alles siis algab) ja avastasin, et......



....olin enda võtmed koju jätnud! Meil on uks nii alt kui ülevalt lukus, nii et ei saanud isegi trepikotta sisse. No mis siis edasi? Sara oli kodus, aga ta oli niii väsinud, et ma ei tahtnud teda üles ajada, Javi oli nädalavahetuseks Malagasse läinud, Analia oli Barcelonas, üle jäi veel Mamen.....

......kes oli kuskil peol. Mis siis edasi? Ega muud kui hakkasin siis seda peokohta otsima. Jalutasin mööda tänavaid, kaarti mul loomulikult kaasas ei olnud, sest usaldan enda sisetunnet...Mis mind tavaliselt alt veab:D:D:D Jalutades tuli üks maru tuttava näoga poiss vastu, kes hakkas rääkima nagu oleksin tal vana sõber. Nimemälu on mul täiesti kaootiline, samas näod jäävad mul väga hästi meelde. Veitsa jutustasime ja siis avastasin, et olengi õige koha ees- minu kõrval helendas suuuuur silt "Gavanna", mis oligi mu sihtmärk. Põrutasin uksest sisse, leidsin Mameni ja ta sõbrad. Koht oli iseenesest päris kihvt, seal sai lauajalkat ja piljardit mängida, samas oli ka tantsuruumi, jäime mingi tunnikeseks sinna kuni lõpuks väsisid teised ka õnneks ära ja siis sain koju- enda soojasse, pehmesse, mõnusasse voodisse...

Tänane päev möödus märkamatult...Koristasin, rääkisin skype's juttu, tegin endale süüa...Täiesti tavaline Eesti toit-makaronid hakklihaga ja selle peale uuris Mamen, et mis see veel on!?!?! Et ta ei ole elu sees midagi sellist näinud...Tundsin ennast tõelise Jamie Oliverina:D Siis korraga oli juba õhtu, Ando ja Maris tulid külla...Läksime teiste eestlastega Oti ja Andrese juurde, vaatasime nende telefunkelist(Telefunkel on mingi elektroonikafirma, mis toodab ka televiisoreid, jah!) veidi jalkat. Seda on siin üldse igal pool ja hästi palju. Koju jõudsin poole12 ajal. Javi oli Malagast tagasi jõudnud, Mamen oli ka kodus. Veidi aja pärast saabusid Sara ja Cristina(Itaaliast), kes olid just Alhambras ja flamencoshowd vaatamas käinud...Tahaks ise ka seda kindlasti vaatama jõuda, kuna flamenco on Andaluusiast pärit ja seega saaks jälle killuke kultuuri...Tänase flamencoshow pilet maksis 20 EURi, kuna tegemist oli tuntud bandiga, seega lähen mõni teine kord...

EESTLASED GRANADAS



Sara ja Cristina olid kogu vaatemängust nii vaimustuses, et sellest inspireerituna toimus meie pool flamencoõhtu...Esiteks näitas Javi ühte videot, kus ka tema tantsib. Seal nad tantsivad verdialest, millest flamenco üldse välja arenes...Panen siia ka selle video, siis saate kõik ise veenduda, kui hästi Javi tantsib. Sain veel teada, et verdiales jaguneb omakorda kolmeks alamliigiks: montanieras, comieras ja üks oli veel...Javi tantsib comierast(loodan, et sai õigesti kirjutatud ka). Alates neljandast minutist(3. 56, kui täpne olla) on Javi videos...Lisaks sellele lubasin Javile, et ta saab nüüd Eestis kuulsaks, nii et vaadake ise ja näidake sõpradele ka!=)



Pärast video vaatamist, panime flamencomuusika üürgama ja hakkasime tantsima. Teised õpetasid mulle põhiliigutusi, ma ei jaganud ikka üldse matsu välja(kuigi ma olen ikka päris palju tantsimisega tegelenud)...Flamencos on 4 põhiosa, mis lähevad järjest keerulisemaks ja keerulisemaks. Javi ja Mamen tantsisid nii loomulikult nagu nad oleksid sündinud tantsukingad jalas...Sara ei jaganud ka eriti matsu välja, sest et ta on Põhja-Hispaaniast, tegimegi siis nalja, et Sara on Soomest ja mina Eestist, et me ei peagi oskama. Kell oli juba pool2 kui enda flamencoõhtu lõpetasime...Aga siis läks veel põnevamaks, Javi hakkas mulle igasuguseid pilte näitama. Flamenco ei tähenda ainult tantsu vaid ka muusikat ja laulu, nii et nägingi videot kuidas Javi bänd laulab, palju pilte erinevatest festivalidest, kus nad esinenud on, hispaania pulmadest jne. Kell 3 ütlesin, et jätkame mõni teine päev, kuna silmad ei püsinud enam lihtsalt lahti. Aga ootan juba meeletult, et saaks koos Javi sõpradega välja minna, sest et neil on kombeks niisama ka kitarri ja bändžot tinistada, tamburiini mängida ja laulda. MUY BIEN!

Aga olks, tuttuminek. Nädalavahetusel lähme Sevilla tripile, nii ootan juba!:)

KODULIFTIS (meil on neid 2)




Buenos noches, guap@s!

M.

No comments:

Post a Comment