Friday, June 4, 2010

Ega suvi pole naljaasi, sest hernes tahab keppi, till tõuseb, redis läheb kõvaks ja kartul tahab panemist.

Juba teist päeva olen nüüd farmis, kõik on lihtsalt suurepärane. Järgmiseks mõneks nädalaks jääb see nüüd minu koduks. Ma olen niipalju harjunud ringi liikuma ja reisima, et võin vabalt öelda, et kodu on seal, kus jope ripub! Usun, et enamike jaoks seostub sõna "farm" hobuste, lehmade, lammaste ja muude kariloomadega. Siin on aga hoopis teine lugu. Farm on see ainult enda ajaloolise nimetuse pärast, sest kunagi siin tõepoolest kasvatati loomi. Praeguseks on alles jäänud vaid kassid, keda on siin tõesti sama palju kui seeni pärast vihma. Siinoldud kahe päeva jooksul olen näinud umbes 15 kassi, aga neid on siin veel kõvasti rohkem. Farm iseenesest näeb välja selline:


Sain endale eraldi toa ka. Minu toas on 3*2 meetrine kingsize voodi, kuhu mahub vabalt laiutama 4 inimest ning kitsamates tingimustes mahuks sinna 6 inimest(või rohkem:D). Ja täielikult minu päralt. Nii et naudin laiutamist:P Täna öösel magasin superhästi, selline tunne nagu kuskil pilvede vahel oleks,nii head pehmed tekid ja padjad olid. Enda magamistuppa ma teid ei juhata, aga pildil võib näha, et viimane uks koridori lõpus paremal ongi see(noh ühesõnaga see heledam ristkülik kõige lõpus):
Eile tegime väikse veinitamiseõhtu. Pokaal punast veini teeb ikka head. Siinsed pokaalid on ikka jõhkralt suured igatahes, minu mõõdu järgi tehtud:D Nii ja täna oligi siis ametlikult mu esimene tööpäev. Ärkasin hommikul kell pool9(täiesti erakordne minu puhul!), et saaks enne 12 midagi juba teha, sest et kella 12st hakkab päike jubedalt kõrvetama. Täna panin kartuleid ja herneid maha, kõplasin aiamaad ja korjasin sealt kive. Kui kivikilo maksaks sama palju kui kukeseened hooaja alguses, siis ma oleks juba päris rikas tüdruk. Kella 12-3ni oli siesta, sain raamatut lugeda ja päevitada. Ja siis hakkasin muru niitma. Kokku läks niitmisega neli ja pool tundi, sest siin on ikka meeletult palju maad ümerringi. Õnneks niitsin murutraktoriga(esimest korda elus muuseas!). Kui keegi ütleb murutraktor, tuleb mul silme ette midagi sellist:
Ma arvan, et enamus inimestel on selline seos. No reaalsus oli täna igatahes hoopis teine. Kui Jyrgen traktoriga kuurist välja sõitis muutus mu ettekujutus murutraktorist kardinaalselt. Pilt nägi välja siis selline:

Mis siis ikka, istusin pukki, kuulasin õpetussõnad ära ja hakkasin niitma. No alustasin igatahes jalkaväljakust, et veidi harjutada ja manööverdamine selgeks saada. Pärast seda kui olin jalkaväljakuga 1:0 teinud, sõitsin edasi mäest üles ja ümber tiigi ja siis mäest alla ja siis jälle üles ja nii edasi ja nii edasi. Pärast Kanaaridelkäiku ja seal autoga mägedes sõitmist tuleb väike sabin sisse, kui kasvõi mõnest pisikesest künkast mõne masinaga üles pean sõitma(juhul kui ise roolis olen). Sain vist ikka päris traumeeriva kogemuse nendest kitsastest ja kurvilistest mägiteedest. Lõppkokkuvõttes olin päris edukas: masinat välja ei suretanud, tiigis ei lõpetanud(pidin 4 tiigi ümbert niitma), ise jäin terveks, vastu puud ka ei sõitnud. Järgmine kord olen juba osavam ja teen kogu töö palju kiiremini ära!:P Seekordne aeg oli 4 ja pool tundi.

Jalkast rääkides, sain eile Malthelt pooletunnise loengu teemal, kuidas Taani oli 1992. aastal Euroopa Meister. Tegelikult oli isegi päris huvitav kuulata. Siis vaatasime veel monster truckide võistlust, täiesti arusaamatuks jäi, mille eest seal punkte jagati. Aga veits aega oli ikka põnev vaadata. Lõpuks jõudsime järeldusele, et sellist autot on lihtne parkida. Lihtsalt "on top of the others!"

Veidi Taani keelt on juba ka külge jäänud. Oskan igatpidi tänada ja head ööd soovida. Ja aru saan juba päris paljust. Muidu on päevad läbi palju inglise keeles suhtlemist, ilmselt hakkan varsti inglise keeles mõtlema ka. Tavaliselt välisreisil olles hakkan kuskil nädala möödudes inglise keeles mõtlema. Aaa ja siis homsest hakkan hispaania keelt ka õppima! Võtsin endale kolm õpikut kaasa ja paar plaati ka, nii et ei ole siin mingit looderdamist. Tänaseks olin juba õhtul piisavalt kapusta, et mitte õppida.

Täna kui siestat pidasin ja päikest võtsin tuli hirrrrrrrmus smuuti isu. Ükspäev tegin ka. A igatahes, mul on juba nii palju igasuguseid päevitusrante, et keha näeb välja nagu mingi modernse kunsti skulptuur. Nüüdsest peab vist ainult päevitustega ringi käima, et saaks vähemalt ühtlased randid:D Aga smuutist rääkides, kui kellelegi isu siis:

külmutatud maasikaid
külmutatud mustikaid
veits piima
veits suhkrut
vaniljejäätist võib ka lisada veits

Kõik see kraam blenderisse(saumikser ajab ka asja ära!) ja nii lihtne see ongi! Muidugi neid smuutiretsepte on miljon erinevat. Kõige parem on teha hooajamarjadest/puuviljadest. Ja võib ka täiesti ilma jäätise ja piimata( a mul jäi tsips liiga paks siis millegipärast)....Aga okei, Mati Uni peksab täiega kaikaga pähe, nii et on aeg tudule minna!

Godnat!

M.

3 comments:

  1. kle, siukse masina taga võid sa ennast ju puhtaks traktoristiks juba kutsuda!! :D jõhker loom ikka :D
    aga jube tore kuulda, et kõik nii hästi läheb ja et sul seal nii tsill on :) naudi siis seni kui saad ja tule juba rutttu tagasi!!:P

    ReplyDelete
  2. kle me just arutasime siin Gerdiga eile õhtul, et huvitav mitu meest su superbig bed-i mahuks ja näed, ei pannudki väga palju mööda:D hahahaha.
    Tahaks Su voodi peal samamoodi Blacky järgi tantsida ja vedrud välja hüpata nagu Sa minu voodiga tegid, remember yes?
    miss you so!

    ReplyDelete
  3. Jajaa, kuidas ma saakski unustada:D Hea, et sa pikka viha ei pidanud, et voodil üks jalg alt ära tuli.

    Ja Trints, ma olengi traktorist valmis juba ja no tagasituleku koha pealt...mulle täitsa meeldib, et siin sääski ei ole ausaltöeldes, nii et veits kahtlane!:D

    ReplyDelete