Thursday, June 10, 2010

The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.

Täna käisime jälle Odenses ja õppisin taani keeles neli uut sõna selgeks. Farfar ja Farmor ka Morfar ja Mormor. Hääldus on muidugi ilma r-ita ja õigekiri raudselt longab, aga ma arvan, et nii võiks neid kirjutada. Tähendus on siis vanaisa ja vanaema, nii isapoolsed kui emapoolsed. Eriti meeldib mulle isapoolne vanaisa öelda. Kõlab nagu faaaafaaa:D Malthe ütles täna, et räägin väga hästi taani keelt. Minu kümne sõna puhul on see ilmselge liialdus. Aga no, ikka on tore kuulda kui keegi kiidab ju, teada värk. Linna sõites tegin huvi pärast statistikat, et mis autodega taanlased sõidavad. Tulemus oli siis selline, et umbes iga kolmas auto mis vastu sõitis oli peugeot. Umbes nii läks, et peugeot, volkswagen, ford, peugeot, volkswagen, volkswagen, peugeot, mersu buss, peugeot, ford, mersu buss, peugeot....Vaieldamatult kõik bussid(9-kohalised autod tglt), mis vastu tulid olid mersud....Tundub, et kui sul Taanis ükskõik, missugune audi on, on see juba kõva sõna. Taanis on üldse autod väga kallid. Ja nende ülalpidamine samamoodi, igasugused erinevad automaksud ja kütusehind ei hellita just ka rahakotti. Eriti meeldis mulle see, et nägin päeva jooksul ka paari Mini Cooperit. Pean siia kohe pildi ka üles panema, milline mu tulevane auto kunagi olema saab(kasvõi alles siis kui pensionär olen ja lotot mängides rikkaks saan!). Aga muidu on mul kuu aja pärast sünnipäev ka tulemas, et kui kellelgi kingiideesid napib, siis:

Ja just siuke pronksjas-kuldne toon. Super! Lisaks sellele on mul veel mõningased ettekujutused mõningatest autodest, mis mul kunagi olla võiks. Üks on näiteks selline:

No unistada ju ikka võib. Mõne jaoks tundub see võib-olla liialdus, aga mina arvan, et kui juba siis dream BIG! Esialgu oleks ma muidugi õnnelik, kui mul oleks auto, millel tükid küljest ei kuku või mootor välja ei sure. Võin öelda, et ma oleks üsna õnnelik kui mul lihtsalt oleks auto:D Muide ma nägin just ükspäev unes, kuidas mul see "Flinstone'ide" auto oli, millel põhja ei ole ja ise peab jooksma. Nii tore on magada, kui sellised sisutihedad ja sürrid uned on...

Lisaks sellele, et iga kolmas auto, mis vastu tuli oli peugeot tegin täna veel ühe põneva avastuse. Nimelt on osades Taani toidupoodides on puuvilja-juurviljaletis kasutusel üks huvitav asi. Vaatasin lakke ja siis tundus nagu torudest lastakse mingit tossu välja puuviljaleti kohal. Vaatasin, et igalpool lipukesed ka üleval ja jalkavärk, et kuna MM hakkab ju homme, et äkki tehakse sellele siis promo. Ja et mingi eriti uhke värk, et tehakse masinaga tossu(nagu Atlantise lava pealt lastakse tossumasinatega tossu). No mõtlesin juba, et maru huvitav turundusidee. Aga siis jäin lähemalt silmitsema ja tundus, et sealt torudest tuleb hoopis niiskust, et õhk puuviljade juures värkse hoida. Niipalju siis sellest, et keegi mingi geniaalse reklaamitrikiga välja tuli. Oh well. Jyrgen üritab mulle järjepidevalt kalasöömist ära õpetada, keeldun kategooriliselt. Täna poes ka tögas ja ostis meelega paneeritud kala - MULLE! Asi lõppes nii, et peaaegu kõik teised sõid kala ja mina tegin võikut merevaigu ja salaamiga. Jajah, ma võtsin Maaritile mingi 7 karpi merevaiku kaasa siia, täiesti normaalsed oleme ja meile tegelt ei meeldi merevaik, mkmm!:D

Õhtul tahtsin supermodellide viimase seasoni viimase osa lõpuni vaadata, aga keegi tarkpea oli otsustanud videod maha võtta. Üritan homme siis uuesti. Homme jäetakse mind üksi farmi valvama. Veits jube ka, sest siin on mitu korda vargad käinud. Loodan, et mind ära ei röövita siis:D

Väike tarkusetera ka meeldejätmiseks:
Elu ei tohiks olla teekond hauda eesmärgiga jõuda turvaliselt pärale atraktiivses ja hästi säilinud kehas, vaid pigem külg ees sisse lennata, šokolaaditahvel ühes ja veiniklaas teises käes, keha kasutatud ja kulunud ning karjuda: "Issver, milline reis!!!".

Ja nii ongi!

Buenos noches, amigos!

P.S. Pole veel hispaaniakeeleõpinguid alustanud( aga homme hakkan tubliks...või ülehomme!:D)

M.

No comments:

Post a Comment