Thursday, June 3, 2010

Väike päike igas päevas!

Üllataval kombel on mu seekordne blogimine üsna järjekindel. Tavaliselt teen algul suure tuhinaga paar postitust ja siis jõuan heal juhul kord kuus midagi kirjutama. Ja poole aasta pärast unustan enda blogi olemasolu üldse ära.

Minu saabumisega tulid Taani ilusad ilmad. Enne oli siin suht vihmane ja öka ilm, aga kõik need päevad, mis siin olen olnud on päikes siranud ja hästi soe on kaaa. Ja mis veel eriti tore, siinoldud aja jooksul ei ole ma ühtegi sääske näinud. Täielik paradiis! Uskumatu, olen juba neli päeva siin olnud, aeg läheb päris kiirelt ikka. Päris mõnus "väikelinnake", umbes 200 000 elanikku. Mõned pildid ka Odensest:
Eile päevitasin taaskord enda kellarandi veidi tugevamaks. Kogemata noh:D Käisime veel mereääres jalutamas, tuul tahtis kleidi üle pea viia, aga ma olin tugevam ja hoidsin kleiti kinni. Ma polnud tõesti vääääga ammu kuskil mereääres käinud. Ma olen alati arvanud, et Tartu on peaaegu täiuslik linn, ainus asi, mis sealt puudub on meri! Aga samas kui seal oleks meri, siis elaks raudselt enamus Eesti inimestest Tartus ja kitsaks läheb. Nii et katsun Anne kanali ja Emajõega leppida. No suvel muidugi täielik ikaldus, mul täitsa hea meel, et juuniks Tartust ära sain, sest ainsad inimesed, kes sinna suvel järgi jäävad on Soome pensionärid ja heal juhul paar kohalikku ka. Siis käisin veel jooksmas....Maariti elutoas 4 km. No mitte, et ma mööda tuba ringi oleks jooksnud, cross-traineriga ja no täitsa mõnus trenn...Täna jooksin juba 4,5 km. Arenen iga päevaga!:D
Üleeilsel filmiõhtul vaatasime "The men who stare at goats". No minu meelest midagi erilist ei olnud, kuigi tavaliselt mulle meeldivad need filmid, mis tõsielu põhjal tehtud. Samas George Clooney tegi filmi suht talutavaks, oli veits silmailu, kuid ilmselt teist korda ma seda ei vaataks.



Mannile ja Malthele kolisid siia hiljuti uued naabrid. Õnneks niipalju Taani keelt ma oskan, et saan aru kui keegi mulle "Tere" ütleb. Ja nii me siis olemegi siin mitu päeva järjest teretanud. Täna oli tüüpidel mingid sõbrad ka külas ja no...Ma tulin just tagaaiast päevitamast ja nad olid kambakesi rõdu peal ja kuidagi oli vaja neist mööda saada. Läksin siis vaiksel sammul nende juurde, köhatasin tasakesi ja üks tüüp, kes seljaga minu poole oli, hüppas ehmatades eest ära:D Teised korjasid lihtsalt oma koivad kokku ja sain neist ilusti mööda. Siis läksime Maariti ja Annikaga linna peale väiksele osturallile, sain Espritist hästi armsa pluusikese omale, täna olid igalpool allahindlused ka, sest et shopping night on. Ja üllatus-üllatus: kõik poed on kella 10ni lahti!!!! Taanis on see midagi erakordset igatahes.

Eile sõin esimest korda elus kebabi! No eriti maitsev oli igatahes. Kahju, et ma seda varem ei olnud avastanud, aga no nüüd võtan kindlasti tihedamini kebabiõhtuid enda plaani:P Tööle ma pole veel hakanud, vist pühapäevast alles. Olen täiega puhanud ja lebotanud ja maganud ja no...Mõnus režiim vahelduseks igatahes! Homme on Taanis isadepäev ja siis läheme farmi ja siis jään ilmselt sinna ja saan tööd ka hakata rabama. Lõpetuseks tervitaks veel Tartu idikaid( Stefi ise ütles nii). Loodan, et peate ikka ilma minuta vastu ja ei tee midagi, mida mina ei teeks(ühesõnaga tehke palju lollusi, et tagasitulles oleks mida meenutada!:P)!


Selle kannu nimeks pidi ju saama Mariin, aga no lepin ka sellega, et mu teine nimi on päike:)

Take care!

M.

No comments:

Post a Comment